Vrácení a reklamace

 Vrácení zboží

Pokud chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dní, tak to u nás není žádný problém. Občas se prostě stane, že omylem objednáte kryt na špatný typ telefonu.

Postup: Pokud nechcete nic vyplňovat, tak nás stačí kontaktovat na email: reklamace@krytmania.cz

jméno, příjmení a číslo objednávky. Obratem Vám pošleme kód, který nahlásíte na jakémkoliv výdejním místě Zásilkovny jako zpětnou zásilku. Na základě tohoto kódu Zásilkovna vytiskne štítek s adresou a odešle balík zpět k nám. Poplatek za vrácení je 79 Kč, tato částka bude stržena z ceny vráceného zboží. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. Pokud rádi vyplňujete formuláře, tak tady ho máte: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ - Zboží odešlete společně s formulářem.

*Zboží lze vrátit pouze přes Zásilkovnu

*V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato

Po doručení Vás budeme kontaktovat emailem :)


Reklamace

Postup: Pokud nechcete nic vyplňovat, tak nás stačí kontaktovat na email: reklamace@krytmania.cz

jméno, příjmení a číslo objednávky + fotky závady. Obratem Vám pošleme kód, který nahlásíte na jakémkoliv výdejním místě Zásilkovny jako zpětnou zásilku. Na základě tohoto kódu Zásilkovna vytiskne štítek s adresou a odešle balík zpět k nám. Poplatek za vrácení je 79 Kč, tato částka bude stržena z ceny vráceného zboží. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. Pokud rádi vyplňujete formuláře, tak tady ho máte: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

*Zboží lze vrátit pouze přes Zásilkovnu

*V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato

Po doručení Vás budeme kontaktovat emailem :)